Tuesday, October 23, 2012

Gambar Siti Fazlena Sahili Campak Bayi 2.8 Kilogram. Saya Tidak Bersalah!!

by Staff Berita Semasa 

Siti Fazlena Sahili Gambar Siti Fazlena Sahili Campak Bayi 2.8 Kilogram. Saya Tidak Bersalah!!
Siti Fazlena Sahili satu nama yang mengejutkan negara dengan tindakan yang tidak berperikemanusiaan apabila didakwa telah mencampaknya bayinya yang tidak kenal apa-apa di dunia lagi, daripada tingkat 3. Hasilnya………seperti yang anda lihat sendiri pada gambar ini.
Bayi Siti Fazlena Sahili Gambar Siti Fazlena Sahili Campak Bayi 2.8 Kilogram. Saya Tidak Bersalah!!
Apalah dosa bayi diperlakukan sebegini..
  • Dakwaan terhadap Siti Fazlena Sahili : Dengan sengaja mencampak bayi seberat 2.8 kilogram tersebut dari tingkat tiga blok kediamannya dan menyebabkan bayi jatuh ke tempat letak motosikal di bawah.
  • Siti Fazlena, seorang pekerja kilang didakwa melakukan kesalahan itu di No. B1-3-23, Blok 1, Flat Desa Mentari, Jalan PJS 6/5E Sungai Way, di sini, pada 11 pagi, 16 September 2012
  • Didakwa mengikut Seksyen 309A Kanun Keseksaan dan boleh dihukum mengikut Seksyen 309B akta sama yang membawa hukuman penjara sehingga 20 tahun dan juga denda, jika sabit kesalahan.
Dan sekarang, Seorang ibu muda mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen semalam.
Campak Bayi Flat  Gambar Siti Fazlena Sahili Campak Bayi 2.8 Kilogram. Saya Tidak Bersalah!!
Beliau mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen semalam. Haiwan pun tahu sayangkan anaknya. Ada ibu yang bergolok bergadai nak dapatkan anak, bertahun-tahun masih lagi tak dapat zuriat. Yang kita sekarang ini, Tuhan dah anugerahkan rezeki tak ternilai seperti ini, kita persiakan malah bertindak kejam dengan memperlakukan seperti “sampah”, boleh campak sesuka hati. Masyarakat kita semakin rosak, ada sesuatu yang tidak kena dengan masyarakat kita hari ini terutamanya golongan muda. Mudah hilang pertimbangan……Di mana silapnya?
P/S : Sudahlah menanggung azab sakit bersalin…kemudian boleh sahaja dicampak begitu sahaja. Beza dengan semangat & nilai keibuan ibu-ibu kita zaman dahulu..