Wednesday, March 23, 2011

KOMEN SELEPAS KENYATAAN AKHBAR DATO’ JOHARI ABDUL



Tan Sri Rahim Thamby Chik yang menjadi dalang kepada episod ini adalah orang yang sama yang mengatur penerbitan dan pengedaran buku “50 Dalil” dalam tahun 1998 dahulu. Modus operandi fitnah terbaru ini adalah 100% sama dengan modus operandi siri fitnah tahun 1998 dahulu. Beliau diberi mandat oleh Perdana Menteri sendiri untuk membeli ahli-ahli Parlimen KEADILAN dengan tawaran wang ringgit dan sebagainya. Tempahan dan pembayaran Carcosa Seri Negara dibuat oleh RISDA, sebuah jabatan kerajaan.

Saya juga percaya Dato’ Eskay Shazril Abdullah adalah “Dato’ T”. Dia adalah seorang yang berbangsa Siam dan mendapat banyak faedah dari Tun Mahathir Mohamad kerana berasal dari Kedah.

Seorang lagi individu yang hadir sama adalah bapa mertua kepada Dato’ Shafie Afdal, iaitu Naib Presiden UMNO. Banyak lagi nama-nama pimpinan UMNO yang terlibat secara langsung dengan konspirasi terbaru ini.

Saya mendedahkan semua ini agar rakyat Malaysia dapat menilai dengan sendiri politik jahat yang digunakan oleh musuh Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

Pimpinan UMNO perlu berterus terang dengan rakyat dan membersihkan nama mereka secepat mungkin.


KOMEN TUKAR TIUB

jelas pelakon siam ini boroi
lecehlaaa

patutnya buat lah macam martin scorsese
masa membuat raging bull
dia mengarahkan robert de niro gemok macam badak
lepas tu slim macam ziana zain
baru dipanggil method acting

kah kah kah

tak kan tak dapat tahu
bentuk badan anwar ibrahim
mana ada boroi
kah kah kah
punggung oun tak tonggek
kah kah kah
tangan pun tak berbulu
kah kah kah
(TT)