Saturday, March 19, 2011

Hari Gelap Buat Blogger di Malaysia?

TER KINI DARI FACEBOOK
Zunar Kartunis:
- pagi ini jam 9.00
Rais Yatim: Tiada tindakan kepada kartunis Berita Harian kerana kartunnya mengenai isu kemanusiaan. Jadi kenapa pulak kartun2 saya yang kesemuanya isu kemanusiaan diambil tindakan?

Topeng Perak Unmasked: - pagi ini jam 9.00
Gua dengar blogger Muhammad Nur Haniefdah lepas tapi kena lapor diri jam 10 pagi esok di HQ MCMC, gua harap lokasinya bukan di tingkat 14 mana-mana bangunan... gua juga harap Hanief ada PC spare dekat rumah... gua tunggu lu update bro... tak sabar nak Pilihanjalanraya neh... hahaha

Idris Abdul Rashid
HANIEF KENA TANGKAP?
- mlam tadi
TERKINI: Dari Tian Chua, Just got a msg from father of a young blogger hanief.blogspot.com : Near2 midnite Police & MCMM came, ransacked their home & arrested Hanief.
Now the boy is at Sentul police station accompanied by his anxious dad. MCMM/police asking for passwords.